Degislivet

Alla inlägg under september 2021

Av Lena - 12 september 2021 16:18

Jag vill verkligen visa mig här nu. Men det
är så mycket hela tiden, jobb och plugg, men nu lägger jag bara ut några bilder. Ok?

Det här är surdegsbrödet jag bakade idag. Med lite lingonsylt i. Vi plockade så mycket lingon förra helgen så nu blir det lingon i mycket.

Detta är från förra helgen. Då bodde vi i husvagnen ute i skogen och plockade lingon, och Boy (på bilden) fick jaga fågel. Ingen fågel blev det, men lingon fanns så det räckte till!

Det här är en liten röd stuga, den byggde jag och min make i somras, med insatser från nära och kära. I mina hemtrakter utanför Östersund står den. Vilka händiga optimister vi är egentligen, när vi vill!

Stress kryper i kroppen på mig nu,
Hejdå Hejdå, vi ses en annan gång!

Ovido - Quiz & Flashcards