Degislivet

Alla inlägg under februari 2019

Av Lena - 6 februari 2019 20:08

Har jag slagit något slags frånvarorekord nu kanske, det är nog möjligt.
Vet inte ens vad eller när jag skrev här sist och inte orkar jag kolla heller. Men här har ni mig.

Det är februari, det är kallt, minusgraderna känns ovanligt kyliga i år. Jag klär på mig. Är det för att jag fyllt fyrtio? Så underbart det är att bli äldre ändå. Ser så mycket fram emot femtio, eller ännu hellre bli en riktig tant. Eller kanske bara ha lite tid.


Jag ska dela några isbilder med er, från vårt fikarum på jobbet. Sånt här fint har det blivit på fönstren.     

Det känns som jag egentligen har mycket att skriva om, men energinivån är låg ikväll. Ni kanske får höra en annan gång om Barcelona-resa, husprojekt och annat. 


Kram till er och tusen tack till er som lämnat hälsningar hos mig under min bortavaro! 


Skapa flashcards