Degislivet

Alla inlägg den 2 mars 2019

Av Lena - 2 mars 2019 14:48

Okej, jag sa nåt om att skriva om Barcelona och Frankfurt eftersom jag nyss varit där i jobbet. Vad ska jag säga, har inte varit utomlands på många många år och så helt plötsligt ska jag åka till Barcelona några dagar och två veckor senare till Frankfurt. Själv. Utan en kotte jag känner.
Barcelona sammanfattar jag med följande bild. Jag hade fått i uppdrag av barnen att ta kort på palmer om jag hittade några. Detta är taget i speglande skyltfönster.

För övrigt var det vår och jag var förkyld och fattade ungefär fem procent av allt som sades under mötet.

I Frankfurt var det också vår. Jag bodde på sextonde våningen i ett runt hotell och fattade kanske så mycket som tio procent av mötet.

Jag kan också tillägga att jag under båda dessa jobbresor hade ett halsband med mig, det är som en liten öppningsbar metallcylinder på det. Inuti denna hade jag hår från mina fyra barn, och några små lappar med fina meddelanden från några av dem. Jag har liksom inte varit ifrån mina barn så mycket och tycker detta beteende är helt normalt :D

Nog om detta.

Mellan dessa resor hände något som vi borde sätta ett kors i taket för. Jag och Jonas hade barnvakt och hade en utekväll och hotellnatt i stan. Det var så kul och har inte hänt sedan vi träffades!

Nej om jag skulle ta och planera dagens middag tillsammans med min make, vad ska ni äta idag??

Skapa flashcards