Degislivet

Alla inlägg den 22 juli 2017

Av Lena - 22 juli 2017 21:44

Var ska jag börja? Vi kom hem i torsdags kväll efter en veckas husvagnsliv. Först i Sorsele på släktträff och sen i Östersund.  Jag kanske inte måste skriva om allt, jag kanske bara börjar nånstans. Då vill jag börja med mammas hus. Hon bor nu där mormor bodde när jag var liten, och även hon i unga dar. Hon håller på och renoverar och det blir bara så fint! Jag har verkligen inte fått med allt fint, men ger er de delar jag fotat. 


Köket:


 


Mysig sittvrå i köket. 




Hallen:



Mormors gamla hatthylla gjorde sig perfekt här. 



"Kammarn". Numera matrum. 



"Salen". Numera vardagsrum. 


Så fint att timmerväggen klätts av, och med gammelstuk på elen!



Och så den obligatoriska bilden på huset! 



Agda vill ha min uppmärksamhet nu och ska få den, vi ses en annan gång! 

Ovido - Quiz & Flashcards