Degislivet

Alla inlägg den 12 juli 2017

Av Lena - 12 juli 2017 18:03

Det är juli, men så kalla nätterna varit ändå. Inte för att jag varit ute men är man uppe tidigt ibland så får man se att det ibland bara varit åtta plusgrader. Igår och idag har det varit Lenavänligt väder, mulet och varmt. Solen i kombination med värme har en föemåga att göra mig konstig i huvudet. Lite konstig är jag dock utan att kunna skylla på vädret.

Det var ett tag sedan jag var härinne och pladdrade om saker. Vi var på Mickelbo gård dagen då jag skrev sist, och såhär trevligt var det:


Några dagar innan åkte vi förresten men färjan över till Norrbyskär och var där under dagen. Åt mat och glass och strosade.

Nästa äventyr åker vi på imorgon. Släktträff i Sorsele, men Jonas mammas sida. Bo i husvagn tre nätter ska vi där. Det ska bli spöregn som det verkar. Men det är svårt spå väder även för de professionella intalar jag mig. Det är så, och ibland märks det, förhoppningsvis i helgen.


Vär kommer en bild på ett av mina favorithörn i trädgården, ser ni att den är lätt att älska?

Min cykel har dammats av och här är det sin far hon får åka med, lilla E.

Hejsan svejsan med er. Nu ska jag försöka pigga upp mig, resa mig, göra en insats i packningsarbetet inför avfärd imåra.

Skapa flashcards