Degislivet

Alla inlägg den 28 maj 2017

Av Lena - 28 maj 2017 19:39

Idag säger jag grattis till min mamma på Morsdag!

Här dricker vi kaffe och äter choklad för några veckor sedan. Hon är bra min mamma. Tänk att hon var här tre omgångar och bodde hos oss ifall det skulle bli dags föda, som jourhavande barnvakt. Det är 40 mil enkel resa ungefär.  Och samma dag hon åkte hem så föddes lilla Agda. Barnvakt löste sig ändå, Jessica fixade det på bästa sätt!

Nu har det börjat växa här ute, och jag har planterat lite, bara sommarblommor än så länge men ändå.

Flaggan "hissades" idag.

Vi har haft fint besök under dagen, först Jonas bror Jocke med Angelica, Freja och Harry, sedan hans bror Jens. Jag gjorde tårta så vi fick oss lite morsdagsfika.

Det blåser en hel del ikväll. Men ljumma vindar. I förmiddags var det hurvigt med tio grader och mulet.

Au revoir!

Ovido - Quiz & Flashcards