Degislivet

Alla inlägg den 3 mars 2017

Av Lena - 3 mars 2017 15:16

Solen kom och vi fick oss lite luft och fick fylla på med lite välbehövligt vitamin D.

Nu är det bara en sak vi väntar på. Att mannen i huset ska öppna ytterdörren, det blir som att helgen invigs då.

Kram på er.

Av Lena - 3 mars 2017 11:14

Idag är jag och E hemma. Vi har lite olika aktivitetsnivå, hon är full av energi, som det ska vara. Det gäller att hålla henne nöjd och glad med minsta möjliga ansträngning för mig själv. Hade inte kunnat föreställa mig att denna fjärde graviditet skulle bli så här. Har kanske med åldern att göra!
Säger man ordet "bada" till E så släpper hon allt hon har och springer till badrummet, vatten är verkligen det bästa hon vet.   

Nästa vecka har H och S sportlov. Vi har inte spikat än vad vi ska göra. J är ledig från jobbet torsdag fredag så vi har en långhelg tillsammans hela familjen. Kanske tar vi husvagnen och ställer oss på något bra ställe där barnen kan roas lätt eller så tar vi en tur till mina hemtrakter. Vi får nog snart ta och bestämma oss.


Nu sover E i vagnen på bron och jag ska snart lyda order från min man att vila under tiden.
Men kolla vilken vinter vi fick!

Här grillade vi i lördags och nu är den lika översnöad igen, grillplatsen. Ni kan ju ignorera att gunga och ampel från i somras fortfarande hänger ute :)

Undrar hur det är i Östersund med snömängden nu, kanske pappa kan svara på det?? :)


Huset i vintervariant.
Och så en av sakerna som jag tycker är så perfekt där vi bor: postlådor, gul postlåda och busskur alldeles utanför huset. Ganska lyxigt med tanke på hur lantligt vi bor.


 Undrar om man skulle ta och ladda kameran, tänk om man tog sig ut för att fota lite i helgen, det skulle inte vara igår! De senaste bilderna i kameran är från vårt bröllop i somras.


Natti natti säger jag!



Ovido - Quiz & Flashcards