Degislivet

Alla inlägg den 1 mars 2017

Av Lena - 1 mars 2017 12:25

Vad ska man säga om detta! Det är lite väl mycket registrering i det här huset nu för tiden tycker jag.

Det är svårt att blogga nu. Är mest trött och har inget att dela med mig av. Hade i alla fall besök av mamma, Malin och Jesper i helgen, och det var ett trevligt avbrott!
Emelia har slutat äta välling på natten, bara sådär, det var så väldigt välkommet!

Nej om man skulle ta och lägga sig och vila lite så kanske jag inte klagar fullt lika mycket över hur trött jag är och hur mycket jag vill spola fram tiden, när J kommer hem. Tur att jag har bästa mannen i världen. Jag hade inte klarat av att vara hälften så förstående om rollerna skulle vara ombytta. Nej usch nej. Men han hade garanterat inte beklagat sig så mycket som jag gör heller... :)

Det har kommit massor av snö. Hej på er!

Skapa flashcards